Vacature Administratief medewerker (Boekhouder)

Administratief medewerker (Boekhouder) in Alblasserdam

Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker met kennis/ervaring van boekhouding. In deze rol help je zorgprofessionals met hun personele, administratieve en fiscale verplichtingen. Hierdoor kunnen zij zich focussen op hun belangrijkste taak; het beter maken van patiënten.

Om in deze rol te kunnen werken is het dus van belang dat je kennis hebt van boekhouding en ervaring hebt als administratief medewerker. Heb jij dit? Dan is deze functie op je lijf geschreven!

wat bieden wij jou
  • € 2500,- / € 3000,- (bruto per maand, Fulltime)
  • Tijdelijk, voor ongeveer 6 maanden
  • Alblasserdam
  • 32 uur per week
  • Mogelijkheid om veel te leren in de boekhouding
wie ben jij

Voor deze functie is het erg belangrijk dat je al enige ervaring hebt met het coderen en uitwerken van administratie. Daarnaast is het zeer belangrijk dat je begrijpt hoe je een dossier opbouwt voor een klant. Verder moet je veel schakelen in de functie, dus hier raak je niet van in de war.

Om in deze functie te kunnen werken is het verder van belang dat je over de volgende ervaringen/kennis beschikt;

  • Kennis van en ervaring met Excel
  • Kennis van en ervaring van AFAS is een grote pré
  • Ervaring met het maken van dossiers, wat moet erin, hoe presenteer je het op een logische manier, zodat je collega's er ook wat aan hebben
  • hbo werk- en denkniveau
wat ga je doen

In deze rol heb je verschillende werkzaamheden. Uiteindelijk komt het er op neer dat je medici helpt met hun boekhouding en hun administratieve taken. Dit gaat dan bijvoorbeeld om de jaarlijkse en soms tussentijdse aangifte.

Verdere werkzaamheden zijn;

  • Coderen en uitwerken boekhoudingen in Afas (digitale bankmutaties, afschrijvingen,loonjournaalpost, balansposten bepalen, etc)
  • Klantcontact over ontbrekende of onduidelijke posten en het verwerken van antwoorden
  • Samenstellen van een compleet digitaal dossier, waarna collega's de jaarrekening en belastingaangifte kunnen opstellen.
  • Ondersteuning van het team bij overige werkzaamheden
waar ga je werken

Het bedrijf waar je komt te werken is een bureau dat administratie- en belastingadvies geeft aan medici/zorgprofessionals.

sollicitatie

Geïnteresseerd in de vacature, wees dan niet te verlegen om te solliciteren, te bellen en/of te mailen op de hierboven vermelde contactgegevens

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker (Boekhouder), Administratief medewerker
Startdatum:13-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via mark.grimmius@nl.randstad.com of 078-6991350. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Lekkerkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lekkerkerk
  2. Administratief medewerker (Boekhouder) Randstad 13-01-2024

Bekijk ook andere vacatures