In de functie van planner dagelijks onderhoud ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van binnenkomende servicemeldingen. Dit omvat het aannemen en uitvragen van meldingen, het plannen van de vaklieden, en het schakelen met huurders en opdrachtgevers. Op termijn kun je je takenpakket uitbreiden met onder andere bezoeken aan opdrachtgevers, facturatie en het opstellen van facturen.
Je komt te werken in een klein team waar jij een cruciale rol speelt, vooral in de verbinding met de vaklieden. Omdat de opdrachtgever in de regio gevestigd is en de vaklieden regelmatig op kantoor komen, is goede samenwerking en strakke planning essentieel. Hiermee zorg je voor een solide basis en tevreden huurders, collega's en opdrachtgevers.
Functie: | Werkorganisator, Werkvoorbereider |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Lekkerkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lekkerkerk via Lekkerkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lekkerkerkkrant.nl.
© Lekkerkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.