Financieel administratief medewerker
In deze parttime functie verwerk je kosten, in- en verkoopfacturen en bankmutaties, waarmee je klanten een actueel overzicht biedt. Flexibiliteit en ruimte voor groei in een hecht team!
Zowel particulieren als ondernemers uit het MKB kunnen bij Van Heeswijk terecht voor een volledig aanbod aan financiële- en administratieve diensten. Van het voeren van de administratie en een fiscaal advies tot een compleet hypotheekadvies en verzekeringspakket. Alles onder één dak. Hierdoor hebben onze cliënten continue een compact en integraal overzicht van hun financiële zaken. Consumenten en bedrijven weten de weg naar ons kantoor steeds beter te vinden. Mede ook omdat wij gemiddeld een 9.5 scoren op het gebied van service en kwaliteit. Wij zijn groeiende en zoeken collega's die met ons meegroeien.
De dienstverlening van Van Heeswijk is kwalitatief van een hoog niveau. Onze afdeling accountancy is lid van NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en . We staan vooraan in het ontwikkelen naar toekomstbestendige dienstverlening en zijn we actief bezig om de IT en werkprocessen te optimaliseren. Ons kantoor beperkt zich niet tot het voeren van de administratie en het maken van jaarrekeningen. Wij staan als adviseur naast onze klanten bij bedrijfsovernames en complexe financiële en fiscale vraagstukken.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die een actieve rol wil oppakken in ons team als:
Financieel administratief medewerker
In deze functie houd je je bezig met de verwerking van de kosten, de in- en verkoopfacturen en de bankmutaties. Door deze boekingen regelmatig te verwerken houdt de klant een actueel overzicht van zijn administratie.
Voor de functie van administratief medewerker beschik je over:
- Minimaal een opleiding Moderne Bedrijfsadministratie (MBA), of een vergelijkbaar niveau
- Ervaring met boekhouden in Exact Multivers/Boekhoudgemak is een pré
- Werkervaring bij een administratie- of accountantskantoor is een pré
Wat bieden wij?
Je komt te werken in een hecht team met een informele werksfeer. Daarnaast bieden wij een gevarieerd klantenbestand. Het salaris is afhankelijk van je werkervaring en opleiding en de secundaire voorwaarden zijn prima te noemen waaronder een 13e maand en een goede pensioenregeling. Er zijn ook mogelijkheden om gedeeltelijk vanuit huis te werken.
Soort dienstverband: Parttime; 24 uur per week; flexibel in te vullen, door onder andere gebruik te maken van thuiswerken
Van Heeswijk
Veerdam 56
3351 AK Papendrecht
Functie: | financieel administratief medewerker |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Lekkerkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lekkerkerk via Lekkerkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lekkerkerkkrant.nl.
© Lekkerkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.