Vacature HR Administratief Medewerker

HR Administratief Medewerker in Sliedrecht

Redactie Sliedrecht Unknown

HR Administratief Medewerker in Sliedrecht

Werken bij Hoek en Blok

HR administratief medewerker

  • Fulltime, Parttime (32 - 40 uur)
  • € 2.500 en € 4.000
  • Sliedrecht / Barendrecht

De rode loper ligt al uit. Als administratief medewerker word jij met open armen ontvangen door het HR-team van Hoek en Blok in Sliedrecht. Het brede takenpakket van de afdeling vraagt om een administratieve topper zoals jij. Je krijgt daarbij veel vrijheid om je werk zelf in te delen op een manier die jij fijn vindt. We vertrouwen graag op jouw inzicht.

Beloning, waardering en volop kansen

Naast afwisseling, gezelligheid en carrièrekansen bieden we jou een mooi pakket arbeidsvoorwaarden (op basis van een 40-urige werkweek):

  • een salaris tussen € 2.500 en € 4.000, afhankelijk van je ervaring
  • een jaarcontract met de intentie dit daarna om te zetten naar een vast contract
  • regelmatig genieten van de zon? Geen probleem, je bepaalt zelf wanneer jij je 27 (tot 32) vakantiedagen inzet
  • lekker sporten voor je naar kantoor komt? Met onze flexibele werktijden kan dat
  • een fiets van de zaak of kies je liever voor een OV-abonnement of mobiliteitsvergoeding? Je bepaalt het zelf met ons mobiliteitsbudget
  • later lekker luieren? Je krijgt een goede pensioenregeling met een lage eigen bijdrage

Dit maakt jou uniek

Jij draagt graag bij aan het werkgeluk van je collega's. Met een gezellig praatje, een luisterend oor, maar bovenal met een administratie die keurig op orde is. Je bent secuur, kunt goed plannen en bent handig met programma's zoals Excel en Word. Daarnaast heb je:

  • mbo-werk- en -denkniveau
  • ervaring opgedaan met HR-administratie, bijvoorbeeld tijdens je studie of een eerdere baan

Jouw werk als administratief medewerker HR

Op een kantoor met ruim 160 collega's is er veel personeelsadministratie. Zeker als je weet dat we ook de salarisadministratie voorbereiden en het wagenparkbeheer regelen. De HR adviseurs doen die administratie nu zelf. Onze organisatie groeit, daarom is het tijd om alle HR-administratie onder te brengen bij 1 specialist. Zo wordt het HR-team sterker en kunnen we meer betekenen voor onze collega's.

Wat je bijvoorbeeld gaat doen:

  • verlof- en verzuimregistraties
  • verwerken van declaraties
  • voorbereiden van de salarisadministratie
  • verwerken van de instroom, doorstroom en uitstroom van collega's
  • administratie wagenpark: leasecontracten, tankpassen en de NS-Business Card
  • pensioenadministratie: mutaties personeel, uren, salaris en persoonlijke gegevens
  • bijhouden personeelsdossiers

Als eerste (en enige) administratief medewerker HR heb jij de vrijheid om het werk zelf in te delen. Daarbij kun je altijd terugvallen op de ervaring van je collega's én externe specialisten zoals onze pensioenadviseur of leasepartner.

"Bij Hoek en Blok hebben we talenten in onze branche echt iets unieks te bieden. Andere kantoren zijn vaak heel winstgericht of super formeel, óf juist zeer traditioneel. Wij zijn veel menselijker en kijken echt naar wat jij nodig hebt om te groeien.

Maressa , operationeel manager

De kracht van teamwork

Bij Hoek en Blok maken we met ruim 160 collega's het leven van mkb-ondernemers in de regio Drechtsteden/Rotterdam een stuk makkelijker (en mooier). Terwijl zij zich focussen op het ondernemen, zorgen wij voor alle belangrijke 'randzaken'. Dat doen we met een betrokken club collega's. Van accountants, belastingadviseurs en juristen tot hrm'ers, IT-specialisten en subsidie- en duurzaamheidsadviseurs.

Met je collega's van de HR-afdeling ondersteun je de hele organisatie. In het HR-team vind je bijvoorbeeld twee HR-adviseurs, een L&D-adviseur en een recruiter. De afgelopen tijd heeft het team hard gewerkt aan het uitrollen van een functiehuis, mobiliteitsplan en nieuwe gesprekscyclus. Plannen voor de toekomst zijn er genoeg. Bijvoorbeeld het verder automatiseren van processen om collega's nog sneller en efficiënter te helpen.

Hoek en Blok is een sportief kantoor waar we regelmatig de competitie met elkaar aangaan. Daarbij worden we aangemoedigd door Hoek en Blok-ers die liever naast, dan op het veld staan. Ook met spierpijn kun je trouwens prima naar kantoor, het is voor de deur gratis parkeren en het treinstation is om de hoek.

Solliciteren is makkelijker dan je denkt

Durven doen!


Functie: administratief medewerker hr Startdatum: 28-05-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: MBO Contracttype: Vast Salaris: 2500 - 4000 Uren per week: 32 - 40

Functie:administratief medewerker hr
Startdatum:04-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 4000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Lekkerkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR Administratief Medewerker Hoek en Blok accountants 04-06-2024

Bekijk ook andere vacatures