Functieomschrijving
Waar kom je te werken? Als HR-adviseur maak je onderdeel uit van het Cluster HR en Finance van de Servicegemeente Dordrecht. De Servicegemeente Dordrecht (SGD) levert aan zeven Drechtstedengemeenten en een drietal Gemeenschappelijke Regelingen kwalitatief hoogwaardige en efficiënte diensten op het gebied van financiën, informatisering, automatisering, documentaire informatievoorziening, communicatie, inkoop, facilitaire zaken, juridische zaken en HRM.
Wie zijn wij? Het HR adviesteam bestaat uit circa 15 HR Adviseurs en HR Businesspartners die vanuit de Servicegemeente Dordrecht worden ingezet voor de diverse klantorganisaties. Jij gaat aan de slag voor Dienst Gezondheid & Jeugd (DG&J). Je bent een belangrijke en onmisbare schakel voor de brede HR vraagstukken. De werkzaamheden vinden voor een groot deel plaats bij DG&J.
DG&J is partner van de gemeenten en is zowel uitvoerder als specialist op het gebied van publieke gezondheid, aansturing van integrale jeugdgezondheidszorg, onderwijsdeelname en huiselijk geweld en ouderen- en kindermishandeling. Met het uitvoeren van deze (wettelijke) taken helpt de DG&J inwoners van jong tot oud mee te doen aan een gezonde en sociaal veilige samenleving in Zuid-Holland Zuid. Deze animatie laat goed zien wat de dienst voor gemeenten en inwoners kan betekenen. Meer informatie over de Dienst Gezondheid en Jeugd kan je vinden op onze website.
Wat ga je doen?
Vanuit jouw HR expertise bied je eerstelijns advisering aan de leidinggevenden in alle facetten van het HR vakgebied. Je advies gaat van A(arbeidsrecht) tot Z(ziekteverzuim). Je hebt een aantal teams in je portefeuille. Voor deze teams ben je op het gebied van HR het eerste aanspreekpunt en volwaardig gesprekspartner voor de teamleiders. Dit is het zwaartepunt van het takenpakket, echter is dat nog niet alles, daarnaast ga je, in onderling overleg, ook de slag met:
· De doorontwikkeling van het personeelsinformatiesysteem Afas, zoals de implementatie van een nieuw gesprekkenportaal
· managementinformatie genereren en interpreteren om de dagelijkse business te ondersteunen, met name bij verzuim(casuïstiek).
· de implementatie van onderdelen van de CAO SGO en andere HR-projecten & producten en wetgeving. Je kunt bij specifieke initiatieven de lead nemen.
· Bijdrage leveren aan implementatie van beleid, zoals werktijdenregeling, stagebeleid.
Functie-eisenWat neem je mee?
Jij bent dienstverlenend en resultaatgericht, met een gezonde dosis doorzettings-en relativeringsvermogen. Je legt makkelijk verbinding met anderen. Je beschikt over een flexibele en een zelfstandige werkhouding, je ziet waar het werk ligt. Daarbij weet je de juiste prioriteiten te stellen en werk je efficiënt en ben je in control.
Daarnaast beschik jij over:
· een afgeronde Human Resource Management opleiding op hbo-niveau;
· enige werkervaring in een gelijkwaardige functie, bij voorkeur in de zorg of GGD;
· goede adviesvaardigheden; hierbij is naast lef, ook overtuigend en vasthoudend zijn, van belang;
· projectmatig kunnen werken;
· uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden;
· bij voorkeur ervaring met het personeelsinformatiesysteem AFAS.
Functie: | hr adviseur |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | WO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 18 – 18 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Lekkerkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lekkerkerk via Lekkerkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lekkerkerkkrant.nl.
© Lekkerkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.