Als Logistiek Administratief Medewerker ontvang je maximaal €3.000,- per maand en ga je direct op contract bij een familiebedrijf in Giessenburg. Je werkt 37,5 uur per week en begint op vrijdag om 13.45 uur het weekend.
Wij biedenDirect op contract bij het bedrijf;
Een bruto maandsalaris tussen de €2.600,- en €3.000,- op basis van 37,5 uur;
Werktijden van 07:30 tot 16.30 uur en iedere vrijdag om 13:45 uur weekend;
Vanaf 10 kilometer een reiskostenvergoeding van €0,19 cent per kilometer;
De mogelijkheid tot het volgen van trainingen/cursussen/opleidingen;
25 vakantiedagen per jaar op basis van fulltime dienstverband;
Diverse uitjes gedurende het jaar en wekelijkse borrels;
Een uitdagende en gevarieerde functie in een familiebedrijf.
Als Logistiek Administratief Medewerker komt je te werken op de SOR afdeling wat staat voor service, onderhoud en reparatie. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van aanvragen, orders en facturatie binnen de Spare Parts en Serviceprojecten. Je verwerkt serviceaanvragen en zorgt voor een correcte opvolging en afhandeling. Het is daarom belangrijk dat je commercieel sterk bent en het geen probleem vindt om informatie op te vragen bij interne afdelingen of externe dealers. Daarnaast biedt je support aan monteurs, zorg je voor een juiste en tijdige verwerking van de urenstaat van de monteurs, onderhoud je contact met klanten, en draag je bij aan het behalen van gestelde KPI’s.
Je werkplekOnze opdrachtgever is een familiebedrijf gevestigd in Giessenburg en marktleider in Nederland op het gebied van funderingsuitrusting. Het bedrijf is aan het uitbreiden naar internationale markten en staat bekend om zijn innovatieve aanpak. De sfeer is warm en informeel, en de organisatie hecht veel waarde aan de ontwikkeling van zijn medewerkers. Je komt te werken in een gedreven en hecht team. Je zit samen met drie andere collega’s op kantoor en hebt een uur pauze per dag.
Functie-eisenJe hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
Je hebt bij voorkeur ervaring in het werken met een ERP-systeem;
Je hebt goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift;
Je staat sterk in je schoenen en kan goed onder druk presteren;
Je bent in het bezit van eigen vervoer of kunt het bedrijf met de fiets/scooter bereiken.
Wanneer je solliciteert via van nes + plaisier heb jij voorsprong op de concurrentie. Naast jouw CV stellen wij een profiel van je op en vertellen wij onze klant waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie. Daarnaast zoeken wij graag actief met je mee in de omgeving naar de baan die bij jou past!
Solliciteren?Mocht je willen solliciteren op deze vacature, kan dat door te klikken op de 'solliciteren' button. Voor vragen kan je contact opnemen met Chloë Boekhout via cboekhout@vannesenplaisier.nl of via 0180 - 82 08 22. Meer weten over onze werkwijze of benieuwd naar andere vacatures binnen de productie en logistiek sectoren? Bezoek onze website www.vannesenplaisier.nl.
Functie: | controleur technische administratieve bedrijfsvoering (agrarisch) (aid) |
Startdatum: | 05-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2600 – 3000 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Lekkerkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lekkerkerk via Lekkerkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lekkerkerkkrant.nl.
© Lekkerkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.