Introductie Functie Functie-eisen Arbeidsvoorwaarden Over Wyzer Solliciteren
Introductie
Voor de Gemeente Krimpenerwaard zijn wij op zoek naar een Medewerker Personeelsadministratie. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van administratieve processen en ondersteunende werkzaamheden. De focus van jouw werkzaamheden ligt op het verwerken van personeelsmutaties en het administratieve proces rondom werving & selectie, inhuur, interne opleidingen en ziekteverzuim
Functie
Wat je gaat doen
Saai en eentonig zijn termen die absoluut niet van toepassing zijn op deze functie. Als medewerker personeelsadministratie ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van administratieve processen en ondersteunende werkzaamheden. Naast onder andere het beheer van de mailboxen op het gebied van personeelsadministratie en het beantwoorden van vragen van medewerkers met betrekking tot personele aangelegenheden, organiseer je het introductieprogramma voor nieuwe medewerkers. En of dat allemaal al niet afwisselend en veelzijdig genoeg is, hechten we waarde aan jouw kijk op hoe processen beter kunnen!
Hoe ziet je agenda er in hoofdlijnen uit?
Je begint op maandag met het doorspitten van de verschillende mailboxen en het tweewekelijks overleg met de adviseurs. Er is een nieuwe interne training, die zet je op het intranet zodat onze medewerkers zich aan kunnen melden. Op dinsdag vindt de weekstart met het gehele team P&O plaats. We werken hybride dus deze dag kies je ervoor op kantoor te zijn. Daarnaast is de dinsdag de dag die in het teken staat van werving en selectie. Op woensdag verzorg je de uitgaande correspondentie. Op donderdag ben je bezig met het bewaken van het administratieve proces van het ziekteverzuim. Tussen die momenten door hou je je bezig met een diversiteit aan werkzaamheden waaronder de inhuur. Jij zorgt ervoor dat het hele inhuurproces goed verloopt. Geen dag is hetzelfde en samen met jouw collega's van de salarisadministratie ben jij het fundament voor een georganiseerd en goedlopend team P&O.
Functie-eisen
Waar jij over beschikt
Het team P&O is volop in beweging en ontwikkeling. Er gebeurt veel en het kan soms hectisch zijn. Het is dan ook belangrijk dat je flexibel en zelfredzaam bent, makkelijk schakelt tussen werkzaamheden, nauwkeurig kunt blijven werken en veel plezier haalt uit het verrichten van ondersteunende en administratieve werkzaamheden.
Daarnaast beschik je over:
Arbeidsvoorwaarden
Wat jij krijgt
Over Wyzer
Twijfel? Neem contact op met
Nieuwsgierig geworden?
Bezoekadres
Herculesplein 88
3584 AA Utrecht
Functie: | medewerker personeelsadministratie |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Freelance |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Lekkerkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lekkerkerk via Lekkerkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lekkerkerkkrant.nl.
© Lekkerkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.