Het team Service Center is het eerste contact en vraagbaak voor onze klant. Persoonlijk, telefonisch maar ook digitaal staat dit team onze huurder graag te woord. Omdat een collega een andere uitdaging heeft gevonden zijn wij voor dit team op zoek naar:
Medewerker Service Center
28 uur per week
Thuisgeven door samen radicaal te doen wat nodig is! Dat zien wij als onze opgave, omdat we problemen willen aanpakken. Wij hebben hart voor de klant. Staan dicht bij onze huurders, hebben oprechte aandacht en zijn hartelijk. De komende jaren investeren we in betaalbare, kwalitatief goede woningen. We werken samen met onze partners aan veerkrachtige buurten. We zijn zichtbaar, toegankelijk, betrokken en geven samen thuis.
Wat houdt de functie in?
Als medewerker Service Center binnen Woonkracht10 ben je hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Het is jouw doel dat klanten zich goed geholpen voelen, dat er goed naar hen wordt geluisterd, ze zich gehoord voelen en weten waar ze aan toe zijn. Je bent een belangrijke schakel tussen onze klant en de overige collega's binnen onze organisatie. Hoe je dit doet, lees je hieronder.
Hoe ziet je werkdag eruit?
Jouw werkdag begint om 08:00 uur met een dagstart met je collega's. Je hoort van je collega's hoe het met hen gaat, de vastgoedregisseur sluit aan en zij vertelt over de renovatiewerkzaamheden die plaatsvinden bij een complex in Papendrecht. Ter afsluiting spreken jullie af wie de mailing voor onze klanten in Zwijndrecht verzorgt.
Vanochtend ben jij diegene die aan de balie zit. Je ontvangt klanten, maar ook andere bezoekers. Je zorgt dat de gasten worden opgehaald. Er komt een huurder binnen die een reparatie wil melden. Dit kan natuurlijk ook digitaal, maar deze meneer is op leeftijd en helemaal komen lopen naar ons kantoor. Het is rustig aan de balie en je biedt een kopje koffie aan. Je vraagt wat er gerepareerd moet worden, je schat de urgentie in en plant meteen een afspraak in. Onze klant gaat tevreden weer op huis aan.
Even later komt een jong stel binnen die zich graag willen inschrijven voor een huurwoning. Je verstrekt de benodigde informatie en helpt hen bij de speciaal daarvoor bestemde computer zich in te schrijven bij Woonkeus Drechtsteden. Ondertussen worden er bloemen bezorgd. Een collega is vandaag 25 jaar in dienst en zij wordt in het zonnetje gezet. Je zorgt ervoor dat de bos op de juiste plek terechtkomt.
Tijd voor je lunch! Een collega neemt de balie van je over zodat je op de afdeling met enkele collega's kan genieten van je lunch.
Na de lunch blijf je op de afdeling. Je zet je headset op en installeert jezelf achter een bureau dat in hoogte verstelbaar is. Het eerste telefoontje komt binnen. Een huurder heeft een lekkage in de keuken. Het is belangrijk dat vandaag nog een loodgieter langsgaat. Je zorgt dat de opdrachtbon wordt aangemaakt en naar de aannemer wordt verstuurd. Alles registreer je in het klantvolgsysteem, zodat al jouw collega's weten wat met de klant is afgesproken.
Niet alle telefoontjes kan jij afhandelen. Zo ontvang je een telefoontje van een bewoner waarvan de woning binnenkort gesloopt gaat worden. Mevrouw heeft een aantal specifieke vragen en jij verbindt haar door naar de betreffende sociaal projectleider. Gelukkig hoef je niet vaak telefoontjes naar collega's door te zetten. Meer dan 80% van de gesprekken kun je helemaal zelf afhandelen.
Je zit niet de hele middag aan de telefoon. Er komen ook vragen binnen via WhatsApp en via de mail.
Zo is het alweer snel einde werkdag. De telefoon wordt doorgeschakeld naar de alarmcentrale. Je handelt de laatste mails af, zodat jouw collega's morgen weer verder kunnen. Deze afwisselende dag is voorbijgevlogen.
Wat breng je mee?
Om te beginnen heb je hart voor onze klanten. Dat vinden we echt heel belangrijk. Daarom is niet de snelheid van het gesprek maar de kwaliteit van het gesprek van belang. Je bent communicatief sterk en geduldig. Je wekt vertrouwen door je kundigheid en je persoonlijkheid. Je werkt graag samen, je bent flexibel en je acteert op minimaal mbo-werk en denkniveau.
Waarom bij ons? Daarom!
Binnen Woonkracht10 en ons team heerst een informele sfeer en open cultuur gebaseerd op vertrouwen en onderlinge verbinding. We zijn ambitieus en energiek. We verbeteren onze dienstverlening continu. Dit kan alleen met jou. Wij vinden het dan ook belangrijk dat jij niet alleen Thuis geeft, maar je ook Thuis voelt . Wij horen graag hoe jij over zaken denkt. Je krijgt de ruimte om initiatief te nemen en je te ontwikkelen.
We maken graag kennis met je!
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast én nieuwsgierig geworden naar deze uitdagende functie? Dan nodigen we je van harte uit te reageren vóór 4 juni 2024 . De gesprekken vinden plaats op 11 en 13 juni 2024 .
We ontvangen graag je cv en motivatie. Mail deze naar .
Wil je meer weten over de functie: neem dan gerust contact op met , onze teammanager Service Center. Hij staat je graag te woord. Je kunt hem bereiken via . Wie weet krijg je één van je toekomstige collega's aan de lijn!
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Samen Thuis Geven bereiken we door:
Woonkracht10 Wendbare organisatie
Bezoekadres
Burg. de Bruïnelaan 97
3331 AC Zwijndrecht
Postadres
Postbus 246
3330 AE Zwijndrecht
Telefoon
Functie: | medewerker service center |
Startdatum: | 28-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3892 – 3892 |
Uren per week: | 28 – 28 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Lekkerkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lekkerkerk via Lekkerkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lekkerkerkkrant.nl.
© Lekkerkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.