Functieomschrijving
Vind jij het leuk om secretariële en administratieve taken te combineren ter ondersteuning van het commercieel team? Dan is dit de baan voor jou!
Waar kom je terecht?
Onze opdrachtgever PIA is een project-, interim- en adviesbureau dat in Nederland projecten en opdrachten uitvoert uit bij middelgrote en grote organisaties, vooral bij de overheid. Op interim-basis zet het bureau zijn medewerkers en adviseurs in voor advies en ondersteuning. Je kunt de opdrachten indelen in de vakgebieden informatievoorziening, project- en interim-management, support, bedrijfsvoering en sociaal domein.
Je speelt een centrale rol op kantoor en voor de medewerkers, waarin je vooral secretariële en administratieve ondersteuning biedt. Een afwisselende functie waarbij snel schakelen erg belangrijk is. Door de wisselende aanvragen van onze opdrachtgevers is geen enkele dag hetzelfde. Soms is het letterlijk “hollen of stilstaan”.
De werkwijze van de organisatie kenmerkt zich door een open, transparante, professionele en persoonlijke benadering. Voor het kleine en hechte team, met een gezellige, collegiale en resultaatgerichte sfeer, wordt een echte aanpakker gezocht die ook het liefst beschikt over een goede dosis humor.
Wat ga je doen?
Wat breng je mee?
Kenmerken
Parttime / Fulltime: 24-32 uur, de woensdag is een vaste werkdag.
Looptijd: per direct (in overleg) voor 6 maanden met uitzicht op een vast dienstverband.
Locatie: Dordrecht
Je kunt deze opdracht alleen in loondienst uitvoeren.
Naast een salaris dat past bij je opleiding en ervaring, ontvang je een reiskostenvergoeding, gratis parkeren voor de deur en een omgeving met leuke collega’s waar gezamenlijk(e) successen worden gevierd.
Functie-eisen-
SollicitatieprocedureSolliciteer nu!
Spreekt deze vacature je aan? Stuur dan je cv naar info@vandijkwerkt.nl. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Edwin van Lonkhuizen op 078-654 90 60. Referentienummer 230172.
Waarom kiezen voor Van Dijk?
Je ervaart onze kernwaarden Betrouwbaar: we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen, Professioneel: we maken verwachtingen waar en Betrokken: we hebben aandacht voor je.
Functie: | Secretariaatsmedewerkers, algemeen |
Startdatum: | 10-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 24 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Lekkerkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lekkerkerk via Lekkerkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lekkerkerkkrant.nl.
© Lekkerkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.