Vacature Senior Communicatieadviseur Bestuurscommunicatie

Senior Communicatieadviseur Bestuurscommunicatie in Alblasserdam

Bedrijfsomschrijving

Bij Yacht ben je onderdeel van het grootste netwerk van webredactie-, marketing- en communicatieprofessionals in Nederland. Je krijgt toegang tot een actief netwerk van professionals en experts in verschillende vakgebieden en je ontwikkeling staat centraal. Een opleidingsplan maakt deel uit van je groeipad. We bieden boeiende opdrachten bij gerenommeerde organisaties zoals Rijkswaterstaat, Belastingdienst, RIVM, RVO, Ministeries, hogescholen en meer.

Yacht gelooft dat vooruitgang ontstaat als de juiste mensen bij elkaar komen. Daarom verbinden we en brengen we relaties tot stand. Zo creëren we een hechte community van ambitieuze professionals en vooruitstrevende organisaties, die samen succes realiseren en gaan voor maximaal resultaat. Door kennis te delen en elkaars horizon te verleggen, ontstaan er kansen die iedereen in onze community laten excelleren.

Ook al ben je onafhankelijk en goed in je vak, het is enorm waardevol om verbonden te voelen met anderen. Om deel uit te maken van een groep gelijkgestemden. Binnen Yacht werken professionals met visie en ambitie. Collega's die jouw vraagstukken en uitdagingen maar al te goed begrijpen. Omdat ze zelf ook op het punt hebben gestaan waar jij nu staat. Of juist omdat ze er met een frisse blik tegenaan kijken. Onze professionals zijn daadkrachtig, gaan snel over tot actie en vinden het belangrijk om anderen óók te laten excelleren. Elkaar versterken en naar een hoger niveau tillen, daar gaat het om.

Klaar om impact te maken? Wil je jouw carrière naar nieuwe hoogten brengen? Neem contact op met Femke van der Craats, Talent Acquisition Specialist bij Yacht, via 06-52546628 of femke.van.der.craats@yacht.nl of solliciteer via de button. 

Functieomschrijving

Wil jij jouw passie voor communicatie inzetten om direct impact te hebben op de inwoners van Alblasserdam? Ben jij klaar voor een uitdagende rol waarin je als een van de belangrijkste gesprekspartners van de burgemeester en directie strategische adviezen geeft? Dan is dit jouw kans om als interim professional ons team te versterken!

Wat maakt deze rol zo bijzonder?

In deze functie ben jij de sleutelfiguur die het college strategisch adviseert op politiek gevoelige dossiers. Je krijgt de unieke kans om samen met je collega's de woordvoering namens het college van B&W en de organisatie te verzorgen. Je bent niet alleen een adviseur, maar ook een mentor binnen het team. Met jouw expertise en senioriteit geef je richting aan de communicatiestrategie en zet je jouw stempel op de profilering en positionering van het college en het college werkprogramma.

Waarom kiezen voor deze uitdaging?

Impact: Je maakt echt het verschil in Alblasserdam door strategisch advies te geven en de communicatiestrategie te leiden.

Diversiteit: Geen dag is hetzelfde! Je adviseert op strategisch, tactisch en operationeel niveau, en werkt aan uiteenlopende projecten.

Zichtbaarheid: Als ambassadeur van de Servicegemeente Dordrecht in Alblasserdam draag je bij aan de groei en ontwikkeling van het communicatieteam.

Samenwerking: Je werkt nauw samen met verschillende teams en afdelingen, waarbij jouw advies van onschatbare waarde is.

Functie-eisen

Je beschikt over een afgeronde HBO/WO-opleiding en hebt minimaal vijf tot tien jaar relevante werkervaring.

Ervaring met de methodiek Communiceren met Focus

Aantoonbare ervaring binnen een politiek bestuurlijke omgeving (gemeente).

Aantoonbare ervaring met strategische inzet van communicatie.

Ervaring met het onderhouden van mediacontacten.

Goede kennis van het (gemeentelijke) medialandschap.

Arbeidsvoorwaarden

De duur van de opdracht is voor 3 maanden met kans op verlenging voor 24 uur per week. 

Primaire arbeidsvoorwaarden

Het salaris is afhankelijk van jouw profiel en bedraagt maximaal €4600  afhankelijk van je kennis en ervaring. Dit is het bruto bedrag berekend op basis van 36 uur per week. 

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • 8,33% vakantiegeld berekend over 12 maandsalarissen
  • Pensioen Plus regeling (opbouw vanaf dag 1)
  • Jaarlijks een opleidingsbudget tot €3500,-
  • Netto €750,- om jouw thuiswerkplek in te richten
  • Mogelijkheid tot bonussen
  • 25 vakantiedagen per jaar o.b.v. 40 uur
  • Reiskostenvergoeding
  • Thuiswerkvergoeding
  • Lidmaatschap van brancheverenigingen Logeion en DDMA
  • Collectieve voordelen op verzekeringen en in de personeelsvoordeelwinkel

Wil jij graag aan de slag als Senior Communicatieadviseur en heb jij een specialisatie in leiderschapscommunicatie? Reageer dan uiterlijk 7 februari met CV en heldere motivatie.

De datum voor het voeren van gesprek is 12 februari en de bekendmaking van de gunning zal zijn op 14 februari.

ZZP is voor deze functie niet mogelijk. 



Functie:adviseur marketing en communicatie
Startdatum:13-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:WO
Contracttype:Vast
Salaris:4600 – 4600
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Yacht via femke.van.der.craats@yacht.nl of 030-2199956. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lekkerkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lekkerkerk
  2. Senior Communicatieadviseur Bestuurscommunicatie Yacht 13-02-2024

Bekijk ook andere vacatures