Organiseren, coördineren en anticiperen? Voor jou geen probleem, alleen maar leuk! In deze functie word je uitgedaagd om al je organisatietalent in te zetten en te zorgen voor een super strakke planning. Door jouw organisatie skills zijn de vaklieden op het juiste moment op de juiste plaats. Blije klanten, is een blij team!
Jouw rol als Administratief medewerker is het in plannen en organiseren van alle binnenkomende meldingen. Deze variëren van een lekkende kraan tot een kapotte deur. Jij staat iedereen netjes te woord en zorgt dat je de juiste prioriteiten stelt. De hele dag krijg jij telefoontjes en je moet regelmatig werken onder druk. Juist dat maakt deze functie zo uitdagend. Denk jij dat je past binnen deze organisatie en functie? Ik leer je graag kennen!
Functie: | Werkorganisator, Administratief medewerker |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Lekkerkerkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Lekkerkerk via Lekkerkerkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Lekkerkerkkrant.nl.
© Lekkerkerkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.