Vacature Administratief Medewerker P&O

Administratief Medewerker P&O in Lekkerkerk

Administratief medewerker P&O

  • Aantal uur : - 36 uur
  • Opleidingsniveau : MBO

Zie je het al voor je?

In de rol van administratief medewerker P&O ben jij de oren en ogen van de afdeling en een alleskunner op het gebied van de personeels- en salarisadministratie. Een bijzonder afwisselende functie omdat je de gehele afdeling assisteert en hierdoor uiteenlopende opdrachten kunt krijgen. Met jouw ondersteuning kunnen we als afdeling de juiste service verlenen richting onze interne organisatie!

Wij

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!
Je komt te werken bij het team Personeel & Organisatie. Het team is volop in beweging en ontwikkeling. In dit team vind je 16 professionals die zich bezighouden met de verschillende HR- onderwerpen.

Dit ga je doen

Als administratief medewerker P&O krijg je een bijzonder afwisselende rol. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen in de uitvoering van administratieve processen en andere ondersteunende werkzaamheden. De focus van jouw werkzaamheden ligt op het verwerken van personeels- en salarismutaties en het administratieve proces rondom werving & selectie, inhuur, interne opleidingen en ziekteverzuim.
Daarnaast:

  • Verzorg je standaard correspondentie;
  • Beheer je de mailboxen van de personeels- en salarisadministratie;
  • Beantwoord je vragen van medewerkers met betrekking tot personele aangelegenheden;
  • Help je mee met het organiseren van het introductieprogramma voor nieuwe medewerkers;
  • Denk je mee over het optimaliseren van onze P&O processen.

Jij

Je bent communicatief sterk en krijgt energie van het uitvoeren van ondersteunende werkzaamheden en bedreven in het schakelen tussen verschillende afdelingen. Het team P&O is volop in beweging en ontwikkeling waardoor het soms hectisch kan zijn en het hierdoor belangrijk is dat je flexibel en stressbestendig bent maar daarnaast ook te allen tijde nauwkeuring kunt blijven werken en je niet gek laat maken. Je bent leergierig en enthousiast en levert graag een actieve bijdragen aan de verdere ontwikkeling van processen.
Daarnaast:

  • Heb je MBO niveau 4 werk- en denkniveau (diploma richting P&O is een pré);
  • Heb je minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Heb je bij voorkeur ervaring met geautomatiseerde systemen (bv: Djuma, Connexys en Motion Pro;
  • Heb je affiniteit met procesautomatisering (e-HRM) of ben je in staat om je digitale systemen snel eigen te maken;
  • Beschik je bij voorkeur over kennis op het gebied van relevante wet- en regelgeving (waaronder Wet Verbetering Poortwachter) en van begrippen op arbeidsvoorwaardelijk en personeelsgebied.

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 3.481,- bruto per maand (functieschaal 6) bij een 36-urige werkweek;
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek!
  • Een I ndividueel Keuze Budget (IKB) (externe link) . Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega's;
  • Vertrouwen.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met , (Teammanager P&O en Communicatie). Zij is bereikbaar via en email: .


Functie:administratief medewerker p&o
Startdatum:28-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:3481 – 3481
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Krimpenerwaard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lekkerkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lekkerkerk
  2. Administratief Medewerker P&O Gemeente Krimpenerwaard 28-12-2023

Bekijk ook andere vacatures