Vacature Medewerker Beleidsuitvoering (Spelen

Medewerker Beleidsuitvoering (Spelen in Lekkerkerk

Medewerker beleidsuitvoering (spelen, sportvelden en groen)

  • Aantal uur : - 36 uur
  • Opleidingsniveau : HBO

Direct solliciteren (externe link)

Zie je het al voor je?


In deze veelzijdige rol ben jij het centrale aanspreekpunt voor het beheer en de realisatie van de leefomgeving op het gebied van spelen, sportvelden en groen. Jij zorgt ervoor dat de speeltoestellen en sportvelden van de gemeente Krimpenerwaard goed onderhouden blijven of tijdig vervangen worden. Je draagt zorg voor de beheerplannen om dit planmatig te doen en voert regie op de uitvoering ervan.

Wij

Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 58.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Klik hier om te lezen wat het werken bij de Krimpenerwaard zo leuk maakt!
Het team Advies Openbare Ruimte is één van de vier teams in het Ruimtelijk Domein. Het team geldt als hét centrale punt voor het beleid, beheer en onderhoud van alle openbare ruimte in de Krimpenerwaard. In dit team werken circa 20 collega's aan Wegen, Verkeer, Riolering, Groen, Spelen, Begraven, Openbare verlichting, Civiele kunstwerken en Grondzaken. Inwoners, kwaliteit, innovatie en duurzaamheid staan bij ons centraal.

Dit ga je doen

Als medewerker beleidsuitvoering voer je de regie op het beheer van speelvoorzieningen. Hieronder valt bijvoorbeeld het periodiek laten keuren van speeltoestellen, maar ook vervanging of het realiseren van nieuwe speeltuinen. Dit doe je uiteraad in gesprek met de omwonenden. Maar ook op het beheer van sportvelden en sportverlichting. Denk bijvoorbeeld aan de vervanging van een kunstgrasveld; jij voert de aanbesteding uit en stuur de uitvoering door de aannemer aan. Je zorgt ervoor dat de werkzaamheden tijdig worden uitgevoerd en dat het resultaat voldoet aan de kwaliteitsnormen. Samen met het team Uitvoering ben je tevens aanspreekpunt voor diverse zaken op het gebied van groen.
Daarnaast:

  • Heb je diverse taken op het gebied van begraven (middelgroot onderhoud, aanspreekpunt verordeningen/regelgeving en begraafcapaciteit);
  • Voer je administratieve werkzaamheden uit en bewaak je de budgetten;
  • Maak je voortgangs- en eindcalculaties en evalueer je de uitvoering;
  • Draag je zorg voor de actualisatie van de beheerplannen.

Jij

Jij wordt enthousiast van dingen voor elkaar krijgen; een teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden, waarbij je het vermogen hebt om groene kennis op een begrijpelijke manier over te brengen. Je bent verbindend, hebt een positieve instelling en werkt constructief samen met collega's, aannemers en inwoners. Je weet helder te communiceren, bent resultaatgericht en hebt oog voor de belangen van zowel de gemeente als de inwoners.
Daarnaast

  • Beschik je over HBO werk- en denkniveau;
  • Beschik je bij voorkeur over relevante werkervaring in het werkveld;
  • Heb je ervaring met het schrijven van rapportages;
  • Heb je, bij voorkeur, affiniteit met openbaar bestuur.
  • Heb je affiniteit met contractbeheer en projectmatig werken

  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal € 4.752,- bruto per maand (functieschaal 9) bij een 36-urige werkweek.
  • Een thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en uiteraard een laptop en iPhone. Ook kunnen wij je helpen bij het inrichten van je thuiswerkplek! Kies een item.
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) (externe link) . Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
  • De mogelijkheid om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
  • Vitamine L(eren): een intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
  • Betrokken collega's;
  • Vertrouwen.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met , (Teammanager Advies Openbare Ruimte). Hij is bereikbaar via en email: .


Functie:medewerker beleidsuitvoering spelen
Startdatum:02-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4752 – 4752
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Krimpenerwaard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Lekkerkerkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de lekkerkerkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Lekkerkerk
  2. Medewerker Beleidsuitvoering (Spelen Gemeente Krimpenerwaard 02-02-2024

Bekijk ook andere vacatures